Kluczyk scyzoryk w Mincie - podsumować czas

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • robreg
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Maly745
    Super Ci to wyszło powiedz tylko czy stary kluczyk aby wydłubać immo łatwo rozciąć na pół czy inaczej sie dobrać do niego, 1k0959753N musi byc z końcówka N czy moze i inne koncówki aby tylko 434MHz?
    FL-ka moze zaakceptuje rozne kluczyki, moduly komfortu w O2 nie akceptowaly kluczykow m.in. O2FL...

    Zostaw komentarz:


  • low-raider
    odpowiedział(a)
    Może być każdy 434mhz. 1k0, 3t0. Stary kluczyk otworzysz plaskim srubokretem albo nożem. Zacznij otwierac od strony przeciwnej niz grot, tam jest zatrzask. Robiac to powoli i z wyczuciem nie zniszczysz obudowy jesli Ci na niej zalezy.
    Zakodowalem nawet na próbę pilota od octavii 3 do swojej. Moje piloty jeden byl od skody, drugi od vw. Nowe znaczki i sa od skody oba.

    Zostaw komentarz:


  • Maly745
    odpowiedział(a)
    Super Ci to wyszło powiedz tylko czy stary kluczyk aby wydłubać immo łatwo rozciąć na pół czy inaczej sie dobrać do niego, 1k0959753N musi byc z końcówka N czy moze i inne koncówki aby tylko 434MHz?

    Zostaw komentarz:


  • low-raider
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Maly745
    Chciałbym wiedzieć jakiej częstotliwości ma być pilot widzę mnóstwo symboli tych kpl kluczy 433,434MHz,
    434Mhz do Twojej CE

    jak wezmę 3 przyciskowy to da się zakodować czy lepiej 2 przyciskowy?
    Da się zakodować i dwu i trzy przyciskowy bez problemów.
    Jeśli zakupię taki 1K0959753N dodam do CE, ( będzie otwierać sam bagażnik 3 przyciskiem)dotnę grot, w serwisie skody zakodują immo czy kodować u dorabiacza,
    Będzie otwierac bagażnik 3 przyciskiem, grot dotniesz u dorabiacza (płaciłem 50zł za sztukę) i jest na oryginalnym grocie HUF HAA. IMMO przełóż ze starego kluczyka.

    Ja kupiłem na szrocie 2 kluczyki po 50zł/sztuka (jeden wygrzebałem jak nowy), drugi troszke gorszy. U lokalnego dorabiacza dorobiłem 2 groty po 50zł/szt. IMMO ze starych kluczy delikatnie wydłubałem i przełożyłem do scyzoryków.

    Wyszło tak
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Nie wiem, już dawno nie mam Octavii 2. Weź sobie sprawdź to w ETCE.

    Zostaw komentarz:


  • Maly745
    odpowiedział(a)
    Chciałbym wiedzieć jakiej częstotliwości ma być pilot widzę mnóstwo symboli tych kpl kluczy 433,434MHz, jak wezmę 3 przyciskowy to da się zakodować czy lepiej 2 przyciskowy?
    Jeśli zakupię taki 1K0959753N dodam do CE, ( będzie otwierać sam bagażnik 3 przyciskiem)dotnę grot, w serwisie skody zakodują immo czy kodować u dorabiacza,

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Najprościej - zamów sobie taki komplet nowych scyzoryków z wkładkami stacyjki, zamka, wlewu paliwa.
    Nie ma wtedy rzeźby z docinaniem grotów. Wystarczy, że przełożysz pastylki IMMO i będzie wszystko hulać.

    Np. to (mam nadzieję, że z Rapida będzię trybił pilot - raczej tak):


    Lub same groty:


    i do powyższego dowolne używane dwa kluczyki.

    Ja mam kiepskie doświadczenia z dorabianiem grota, ale nie mówię, że się nie uda.

    Zostaw komentarz:


  • Maly745
    odpowiedział(a)
    Potrzebuję:
    O jakim symbolu kupić pilot może jakiś sprawdzony sprzedawca, pilot sam sobie zakoduję, i najważniejsze grot i immo zakoduję u jakiegoś dorabiacza kluczy?

    Zostaw komentarz:


  • low-raider
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Maly745
    Zamieszczone przez low-raider
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33211

    Miłej lektury. Szukanie nie gryzie.
    Faktycznie linki z 2010 działają taka pomoc to lepiej się nie odzywać i nie nabijać zbędnych postów czekam na opinie ludzi z wiedzą w temacie
    Co potrzebujesz wiedzieć, oprócz tego co jest dokładnie opisane w wątku? Chętnie Ci odpowiem bo mam "wiedzę w temacie", ale zadaj poprawnie pytanie.
    Na podstawie tego co opisał na początku Enriquez bez problemu dorobisz sobie kluczyk scyzoryk.

    Odpowiadając na Twoje pierwsze pytanie:
    Zamieszczone przez Maly745
    Posiadam zwykłe kluczyki z pilotami meta, czy jest możliwość dorobienia scyzoryka? CE 087H"
    Tak, są przynajmniej 3 sposoby dorobienia scyzoryka do Twojej O2FL.

    I nie mam potrzeby nabijania "zbędnych postów" czy zakładania po raz n-ty tematu o tym samym.

    Zostaw komentarz:


  • Deo
    odpowiedział(a)
    Maly745, u magika od kluczy dorobisz bez problemu scyzoryk - koszt to około 250PLN.
    W ASO niestety tego nie ogarniają, bo oni zamawiają po VIN i wtedy fabryka wysyła zwykły klucz.

    Zostaw komentarz:


  • Maly745
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez low-raider
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33211

    Miłej lektury. Szukanie nie gryzie.
    Faktycznie linki z 2010 działają taka pomoc to lepiej się nie odzywać i nie nabijać zbędnych postów czekam na opinie ludzi z wiedzą w temacie

    Zostaw komentarz:


  • low-raider
    odpowiedział(a)


    Miłej lektury. Szukanie nie gryzie.

    Zostaw komentarz:


  • Maly745
    odpowiedział(a)
    Posiadam zwykłe kluczyki z pilotami meta, czy jest możliwość dorobienia scyzoryka? CE 087H

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Da się przypisać stare.

    Zostaw komentarz:


  • cezaturator
    odpowiedział(a)
    Panowie, a czy da się zaprogramować fabryczne używane scyzoryki od mojego auta do nowego komputera komfortu? W moim aucie był komputer 1k0937084D, i padł, kupiłem 1k0937085D, bo nie mogłem znaleźć takiego jak miałem (a ten co miałem też nie był jak się okazało od nowości bo produkcji 2010, a auto 2009) w każdym razie mam problem z zakodowaniem kluczyków. Czy powinno dać się to zrobić, czy trzeba kupić nowe piloty i je zakodować do tego komputera?
    (w sensie część samą z guzikami 69zł na allegro)
    Kluczyk: 1k0959753N
    Pozd.

    Zostaw komentarz:


  • robreg
    odpowiedział(a)
    w CK Dezerterach był jeden cytat wypowiadany przez Szefa Kompanii (granego przez Krzysztofa Kowalewskiego) podczas przesłuchiwania Chudeja, który ciśnie się na klawiaturę...

    jakość fabrycznych zabezpieczeń jest bez znaczenia - do zadziałania polisy AC potrzeba kompletu oryginalnych kluczyków, kompletu oryginalnych pilotów od alarmu i dowodu rejestracyjnego.

    Prośba, aby temat fabrycznych pilotów do Miętówek nie zginął w morzu odpadków.

    [ Dodano: Nie 11 Sty, 15 13:06 ]
    Zmierzyłem zasięg pilotów przy mojej Miętówce, jeszcze cały czas bez sprawdzenia, czy mam antenę - wyszło 25m może nie w ścisłym centrum Warszawy, ale w miejscu raczej niepodobnym do Puszczy Białowieskiej, gdzie pasmo radiowe 434MHz jest nieskalane szumem zakłóceń EM.

    Zostaw komentarz:


  • Marian 2
    odpowiedział(a)
    Dyskusja na temat bezpieczeństwa i zabezpieczeń, szczególnie "fabrycznych", jest bez sensu, bo te zabezpeczenia są ogólnie znane odpowiednim "fachowcom". Znalezienie czegoś, co jest nie typowe zawsze sprawia dużą trudność tym "fachowcom". Poza tym, nic nie ustrzeże przed lawetą, nawet zaciągnięty hamulec ręczny, blokada kierownicy i GPS, bo można polać drogę wciągania olejem, a laweta jest odpowiednio wyposażona.

    Nie chcę wsadzać kolejnego kija w mrowisko, ale mogę też podać link do dobrego (moim zdaniem) zabezpieczenia do wykonania we własnym zakresie. Nikt chyba nie pomyślał że niema dodatkowego zabezpieczenia w tym samochodzie.

    Przecież zawsze można ten transponder (schowany w pudełku z cewką kluczyk) zabierać ze sobą, jeżeli ktoś mocno się boi. Rozszyfrowanie czegoś, co jest nie typowe napewno nie będzie możliwe w krótkim czasie, a taki tylko się liczy dla złodzieja.

    Mechaniczna blokada kierownicy, to tylko iluzoryczne zabezpieczenie, dające jakieś tam poczucie bezpieczeństwa.

    Zostaw komentarz:


  • spacewalker
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Marian 2
    ........

    Oryginalny kluczyk jest umieszczony w tym dodatkowym pudełku z cewką na stałe, ale jest możliwość wyjęcia go w każdej chwili, gdyby ktoś mocno się bał że samochód zostanie ukradziony. Pudełko/cewka jest w ukrytym miejscu, i w praktyce tego kluczyka nigdy nie wyjmuję od lat.......
    Po nicce do kłębka i dojdzie się gdzie siedzi transponder


    Zamieszczone przez Marian 2
    ........
    Stacyjka jest pozostawiona na swoim miejscu, ale zakryta przykręconą plastykową zaślepką. W stacyjce jest włożony i przekręcony do pozycji włączonego zapłonu dodatkowy dorobiony u ślusarza kluczyk bez imobilizera. Ten kluczyk jest obcięty w ten sposób, że wystaje na około 3mm i można go przekręcić tylko kombinerkami. W ten sposób jest obejście blokady mechanicznej kierownicy. ,.....
    i Ty się takim rozwiązaniem chwalisz na forum ?
    czyli komplet (grot + transponder) dla złodzieja jest w aucie ...... czadersko

    Zostaw komentarz:


  • Marian 2
    odpowiedział(a)
    Żarty żartami, ale opiszę jak te wszystkie problemy z kluczykiem i przyciskiem są rozwiązane u mnie, na wypadek gdyby ktoś chciał powtórzyć podobne rozwiązanie.

    Oryginalny kluczyk jest umieszczony w tym dodatkowym pudełku z cewką na stałe, ale jest możliwość wyjęcia go w każdej chwili, gdyby ktoś mocno się bał że samochód zostanie ukradziony. Pudełko/cewka jest w ukrytym miejscu, i w praktyce tego kluczyka nigdy nie wyjmuję od lat.
    Stacyjka jest pozostawiona na swoim miejscu, ale zakryta przykręconą plastykową zaślepką. W stacyjce jest włożony i przekręcony do pozycji włączonego zapłonu dodatkowy dorobiony u ślusarza kluczyk bez imobilizera. Ten kluczyk jest obcięty w ten sposób, że wystaje na około 3mm i można go przekręcić tylko kombinerkami. W ten sposób jest obejście blokady mechanicznej kierownicy.

    Dodatkowo jest dorobiony drugi kluczyk bez imobilizera i sluży on jako zapasowy do otwierania drzwi na wypadek, gdyby zawiódł pilot autoalarmu. Jest noszony w wiązce kluczy do mieszkania, piwnicy, garażu. Gdyby pilot był w kluczyku, to wtedy nosi sie ten kluczyk jako "zapasowy".

    Pilot autoalarmu (ewentualnie ten drugi kluczyk z pilotem) jest na krótkim łańcuszku przypięty za pomocą agrafki wewnątrz kieszeni spodni, tak, że znajduje się około 10cm od dna kieszeni. Łatwo go "znależć" i otworzyć/zamknąć samochód nie wyjmując ręki z kieszeni.

    "Korzystanie" z samochodu wygląda następująco: zbliżając się do samochodu naciskam pilot, drzwi się odblokowują, wsiadam, naciskam sprzęgło i przycisk "start-stop" i jadę.
    Zakończenie jazdy, to naciśnięcie przycisku "start-stop" (zatrzymanie silnika) i zaryglowanie pilotem drzwi po wyjściu.

    Oczywiście jest możliwość zamknięcia samochodu tym zapasowym kluczykiem bez włączania autoalarmu gdy chcemy to zrobić na krótko, na przykład z uchylonymi szybami w czasie upałów.

    Układ jest tak skonstruowany, że w przypadku awarii zawsze można powrócić do stanu poprzedniego (fabrycznego) przez przełożenie wtyku na stacyjkę, nawet gdy zdarzy się to w drodze.

    Uwzględniając to wszystko, po co zawracać sobie głowę jakimś wypasionym kluczykiem, no ale to tylko moje zdanie.


    Majsterkującym podpowiem jeszcze, że podobne rozwiązanie (o podobnej funkcjonalności) można zrobić w ogóle nie stosując żadnej elektroniki, tylko przekażniki, wyłącznik i przycisk do rozrusznika.
    Wyłącznik na przykład dżwigniowy, "błyskawiczny" włącza przekażniki dublujące swoimi stykami styki stacyjki, będzie to "włączenie zapłonu" (ten wyłącznik może być ukryty), a rozrusznik uruchamiany przyciskiem za pomocą dodatkowego przekażnika. Jeżeli wydajność prądowa przycisku będzie duża/odpowiednia to nawet nie potrzebny przekażnik do uruchamiania elektromagnesu rozrusznika. Przycisk rozrusznika też może być ukryty, chociaż nie koniecznie, bo rozrusznik można włączyć tylko po włączeniu zapłonu.
    Takie rozwiązania miałem w poprzednich samochodach, zawsze montowane przy okazji uszkodzenia/wypalenia styków stacyjki.

    Zostaw komentarz:


  • robreg
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez spacewalker
    no to juz ma na Elektrodzie temat
    widać mu mało... reklama dźwignią...

    Zostaw komentarz:


  • spacewalker
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez robreg
    Prośba, wydzielmy temat guzika samozniszczenia samochodu, by temat fabrycznych pilotów do Miętówek nie zginął w morzu odpadków. :-)

    Tam będziemy mogli dalej deliberować nad błyskotliwym pomysłem kolegi Mariana.
    no to juz ma na Elektrodzie temat

    Zostaw komentarz:


  • robreg
    odpowiedział(a)
    Prośba, wydzielmy temat guzika samozniszczenia samochodu, by temat fabrycznych pilotów do Miętówek nie zginął w morzu odpadków. :-)

    Tam będziemy mogli dalej deliberować nad błyskotliwym pomysłem kolegi Mariana.

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    Pastylko immo jest wyciagnieta oraz unieruchomiona blokada kierownicy.

    Zostaw komentarz:


  • spacewalker
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Enriquez
    dodałem go do ignorowanych - moje zdrowie ma pewne granice
    Mistrz ciętej riposty

    A tak apropo kolego Marian 2
    masz jeszcze w swojej skodzie blokade kierownicy ?
    bo chyba musiałes się jej pozbyc skoro kluczyk umieszczasz NIE w stacyjce
    jak wysiadasz z auta to kluczyk zostawiasz w aucie czy zabierasz ?

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    dodałem go do ignorowanych - moje zdrowie ma pewne granice

    Zostaw komentarz:

Pracuję...